אם אתם מתכננים לבקר בבוקרשט ואתה רוצה להיות קרוב לתחנת הרכבת – Gara de Nord – יש לך כמה מלונות טובים מאוד לבחור עבור הלינה שלך. והיום אנחנו הולכים לדבר על זה בדיוק: המלונות הכי טובים בבוקרשט קרוב לתחנת הרכבת גרה דה נורד.

החדשות הטובות על גרה דה נורד היא שזה ממוקם בנוחות קרוב מאוד למרכז העיר. אז, על ידי בחירת מלון קרוב אליו, אתה נמצא במרחק דקות ספורות מן האטרקציות המרכזיות של העיר וגם קרוב לתחנת הרכבת עצמה.

המחירים של בתי מלון אלה הם גם ממש טובים, והם במרחק הליכה מתחנת הרכבת של בוקרשט
גרה דה נורד.

מלון HELLO

אנחנו מתחילים עם מלון זול מאוד, כי הוא נמצא במרחק הליכה לגארה דה נורד. בתוך דקות ספורות של הליכה, אתה בקבלה של המלון אז באמת אין צורך לדאוג איך להגיע לשם. זה גם ממוקם בנוחות ממש ליד תחנת המטרו Gara de Nord כי יכול לקחת אותך לכל מקום בעיר ולעשות את זה מהר.

זהו מלון שני כוכבים, אבל זה באיכות גבוהה מאוד עבור כמות הכוכבים יש לו, אז אל תתייאש תמורה נחמדה למחיר

עם זאת, החדרים הם די קטנים ואם אתה מעריך את הפרטיות שלך הרבה ואתה לא נוסע לבד … אולי יש לך בעיה כאן. על מנת לייעל את החלל ככל האפשר, האמבטיה היא למעשה חלק מהחדר הראשי, כך שאתה בעצם יש את הכיור, מקלחת ושירותים בבית באותו חדר שבו אתה ישן. זה נכון כי שני האחרונים מופרדים על ידי קירות זכוכית, אבל עדיין לא נותר הרבה פרטיות כדי ליהנות.

אבל אם אתה יכול לעבור את הבעיה הקטנה הזאת, אתה מעלה על עסקה טובה מאוד כאן: הצוות הוא ידידותי להפליא ומועיל, החדרים עצמם נקיים מאוד ואפילו האוכל שהמלון משמש טוב, אז אתה יכול לקבל מזנון ארוחת בוקר ללא דאגות אם תחליט להזמין את השהייה כאן.

יש עדיין המון אפשרויות כשמדובר לאכול בחוץ בסביבת המלון, אם כי מרכז העיר קרוב מאוד באמצעות מטרו, אוטובוסים או מונית, כך שלא יהיו לך שום סיבות לדאוג. ואם אתה רוצה קרבה גארה דה נורד, אתה ממש שם ליד זה!

כדי לצפות במלון הלו לחץ כאן

איביס גארה דה נורד

זהו המלון שהמשפחה שעברה מארה”ב לברשוב בחרו בו כשהגיעו לרומניה, ובחרו בו שוב במלון כשהגיעו לבוקרשט, אז הם בהחלט היו מרוצים ממנו.

ואני בטוח שמישהו יעשה! המלון נמצא ממש ליד מלון Hello Hotels, אך הוא דורג ב -3 כוכבים ומציע איכות כוללת טובה יותר. זה גם רק לזרוק אבן מן תחנת הרכבת ממש מול תחנת המטרו גרה דה נורד עצמה, כך שאתה לא יכול לקבל מיקום טוב יותר מזה!

זהו מלון גדול וזה מאוד פופולרי, אבל הצוות עדיין מצליחים לשמור אותו נקי במצב מושלם. ישנם אנשים זרים רבים השוהים כאן, אז איכות צריך להיות קצת גבוה יותר מאשר מלון רומניה הרגיל שלך. אני אישית אהבתי את המיטות הגדולות שם ואת הצבעים של החדרים.

הצוות מדבר אנגלית המלון עצמו הוא ידידותי לחיות מחמד, וזה באמת נדיר למצוא. יש גם מסעדה ובר במלון, אך האוכל עצמו אינו יוצא דופן. זה באיכות גבוהה מאוד נוח לקבל ארוחת בוקר מדי.

בסך הכל, אם אתם מחפשים משהו ממש ליד תחנת הרכבת, מקום שנבדק והעריכו על ידי הרבה נוסעים זרים, כמו גם אחד אני ממליץ, לא מסתכל נוסף ולבחור את זה במלון שלך להישאר בבוקרשט אם אתה רוצה להיות קרוב Gara de Nord!

לחץ כאן כדי להזמין את השהייה במלון זה