מלון רמדה מאגיסטיק בוקרשט Ramada Majestic Hotel Bucharest City Centre,

לחץ לפרטים נוספים

פרטים

מלון רמדה מגיסטיק הוא מלון בלב בוקרשט ומדורג 4 כוכבים.

מלון רמדה מגיסטיק ממוקם במיקום אטרקטיבי במרכז העניינים של העיר, המלון כולל בין היתר אירוח ברמת 4 כוכבים בבוקרשט. מספק לאורחים Wi-Fi חינם, שירותי חניה ומרפסת בגג. 

במלון יש מכון כושר עם בריכת שחייה.

המסעדה האינטימית של המקום מגישה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב בכל יום באווירה נעימה בקרבת החדרים וכל מה שיש למלון להציע.

מידי ערב תוכלו ליהנות ממשקה בבר המודרני שבמקום. בנוסף, המטיילים יכולים לאכול ולבלות במגוון הברים, המסעדות ובתי הקפה הממוקמים בסביבת המלון. 

במרחק הליכה קצר מהמלון נמצאים כמה מהיעדים התיירותיים הכי פופולריים של בוקרשט, כמו למשל National Bank of Romania, National Theatre Bucharest וגני צישמיגו. האורחים יכולים לבקר באטרקציות הסמוכות כמו למשל ארמון הפרלמנט.

[booking_product_helper shortname="map_romania_bucarest"]

תגובות של ישראלים שביקרו ברמדה מגיסטיק בוקרשט

מלון מדהים

שהיתי במלון 4 לילות. קיבלתי חדר עם נוף לכניסה למלון- מהמם! לשבת על אדן החלון ולראות את השלג שיורד. המחיר מצויין לעומת בתי מלון אחרים בסביבה. מלון שמתאים מאוד למשפחות. עם הגעתי בשעה 12:00 קיבלתי חדר. צוות מדהים- כל דבר שביקשתי נענה מייד. צוות הקבלה,…

מקסים!!!!! מומלץ בחום עבור משפחות וזוגות. חדרים נקיים, מגבות, ניקיון יוםיומי. שירות אדיב, יוצא דופן. המיקום במרכז , אין צורך ברכב כל הזמן. אוכל טעים ועשיר בבוקר ובעיקר טרי. המסעדה של המלון יוצאת מן הכלל, בעיקר הממליגה…. נחזור לשם כל ביקור בבוקרשט.

תאריך השהייה: מאי 2017 תודה, חיפה, ישראל

מיקום מעולה אבל חוץ מזה הכל עלוב בתמונות הכל נראה מדהים אבל מדובר במלון קטן וצפוף עם שירות בינוני הבריכה קטנטונת ומסריחה מכלור יש בעית חניה לא תמיד יש. ארוחת הבוקר בסיסית כמו במלון שלוש כוכבים. יש מלונות יותר טובים בבוקרסטתאריך השהייה: נובמבר 2016תודה, anaksportKobi S42עקוב23 במרץ 2017-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן ניידלא מומלץ .. במיוחד לטבעוניים .

יחס הזוי ובזוי .. מתייחסים אל טבעונים לא באדיבות .חוסר התחשבות בבקשות פשוטות רק אחרי התעקשות מצאו לנכון להתייחס וגם זאת אחרי תזכורת למנה טבעונית כל בוקר מחדש וכשהגישו נתנו הרגשה שעושים לי טובה .חדרים במצב סביר . בעיית חניה למשכירים רכב .מחיר זול .תאריך השהייה: מרץ 20172  תודה, Kobi SYoram1234718עקוב16 בנובמבר 2014-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן ניידמלון שקט ונעים לא רחוק מהעיק העתיקה

שהיינו במלון 3 לילות במהלך נובמבר המלון נמצא במיקום מצוין כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה שהיא מרכז הבילויים המסעדות והפאבים בבוקרשט מרחק הליכה לארמון הפרלמנט,לכיכר המרכזית כיכר אוניירי, לבית הכנסת הגדול.ולתחנות המטרו צוות המלון אדיב ועוזר במידע והדרכה לגבי הפעילויות בעיר הציעו לנו לקחת טאבלט…עודתאריך השהייה: נובמבר 2014

Leave a reply

×