מלון רילה בורובץ בולגריה

לחץ לפרטים נוספים

פרטים

מלון רילה בורבץ לבחירת תאריך הגעה לחץ כאן

 

מלון רילה בורובץ בולגריה

Rila Hotel Borovets

מלון רילה הממוקם בבורובץ (Borovets) בבולגריה שוכן בקצה מדרונות הסקי, במרחק של 200 מ’ בלבד ממעלית הגונדולה, וכולל ספא, מסעדות ומועדוני בילוי.

תוכלו להשתמש בחנייה הפרטית של מלון רילה בבורבץ ובאינטרנט אלחוטי חינם. כמו כן, תוכלו ליהנות מגישה חינם לספא רילה המציע בריכת שחייה באורך 25 מ’, שתי אמבטיות עיסוי, חדר כושר, אזור תרמי ואזור מרגוע.

תוכלו לרכוש שובר סקי בלובי של המלון. לרשותכם גם מחסן ציוד סקי וסנובורד הזמין ללא תשלום,  מספר רכבלים נמצאים במרחק הליכה קצר, כגון רכבל מרטינובי בארקאי (Martinovi Baraki) שנמצא במרחק של 50 מ’, ורכבל סיטניאקובו אקספרס (Sitnyakovo Express) שנמצא במרחק של 100 מ’ ממקום האירוח.

תוכלו להשתתף באחד מטיולי ההליכה שמציע מלון רילה, המאורגנים על ידי מדריכי הרים מוסמכים. פעילויות נוספות כוללות רכיבה על אופני הרים, רכיבה על סוסים או דיג.

זהו האזור המועדף על האורחים בבורובץ, בהתבסס על חוות דעת אובייקטיביות.

מלון זה ממוקם בבורובץ ומספק ג’קוזי, אינטרנט אלחוטי חינם באזורים ציבוריים ומגרשי טניס חיצוניים. כמו כן כולל בית קפה, בריכת שחייה ומכון יופי.

אתם מוזמנים לשבת בנחת בחדרים וליהנות מהנופים המשגעים של ההרים הנשקפים מהם, כמו גם מכל שאר הפינוקים הכוללים מייבש שיער, רדיו וטלפון. בכולם יש מקלחת.

האורחים של מלון רילה בבורבץ מוזמנים להתחיל את הבוקר עם ארוחת בוקר שמוצעת בכל יום במלון. ארוחות צהריים ארוזות זמינות גם הן עבור אלו המעוניינים לצאת ולטייל באתרים המקומיים.

המלון נמצא בקרבת נקודות תצפית ודייג פופולאריות. Musala וBayrakli Mosque במרחק של 20 דקות נסיעה מ מלון רילה בבורבץ

סקי במלון רילה בורבץ
  • גישה מהדלת אל אתר הסקי
  • מכירת שוברי סקי (Ski Pass)
  • השכרת ציוד סקי (באתר)
  • לימוד סקי (עלות נוספת)
  • אחסון ציוד סקי

 

מלון רילה בורבץ מדורג גבוה בבורובץ  ואורחים מרוצים ממנו יותר בהשוואה למקומות אירוח אחרים באזור.

 

 

 

מלון רילה בורבץ לבחירת תאריך הגעה לחץ כאן

וידאו של המלון

Leave a reply

×