מלון רדיסון בלו צנטרום ורשה Radisson Blu Centrum Hotel

:GRZYBOWSKA 24 00-132, Warsaw
לחץ לפרטים נוספים

פרטים

רדיסון בלו ורשה

מלון רדיסון בלו סנטרום ורשה Radisson Blu Centrum Hotel

 

מלון רדיסון בלו ורשה נמצא במרכז העניינים של העיר,  מלון רדיסון בלו מציע בין היתר אירוח יוקרתי ברמת 5 כוכבים וזהי בחירה נהדרת לחופשה הבאה בורשה. בין היתר ישנן פעילויות מיוחדות לילדים, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת שחייה מקורה.

במלון רדיסון בלו יש מרכז כושר הכולל חדר אדים וסאונה. כמו כן יש חניה לנכים עבור אורחים המגיעים עם רכב, בנוסף העברות משדה התעופה זמינות בתוספת תשלום.

מלון רדיסון בלו צנטרום ורשה שופץ לא מזמן ומציע אירוח ב311 חדרים. כמו כן המקום מכיל בין היתר סוויטות ירח דבש יוקרתיות ומפנקות במיוחד.

המסעדות שבמלון, מסעדת Ogrodowa ומסעדת Ferdy’s, מציעות תפריט ארוחת ערב מידי ערב. בכל ערב תוכלו להתרווח בבר האינטימי של המלון. בנוסף, יש גם מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לא רחוק מהמלון.

המלון נמצא קרוב ליעדים התיירותיים של ורשה, במרחק 10 דקות הליכה מCosmopolitan Twarda 2/4. האורחים יכולים גם להגיע אל היכל התרבות והמדע, וורשה, גן סקסון והתזמורת הפילהרמונית של ורשה.

מלון רדיסון בלו צנטרום (Radisson Blu Centrum Hotel)

החדרים במלון מרווחים ומודרניים וכוללים מיני בר, כספת, ושולחן עבודה גדול. בכל החדרים יש חדר רחצה גדול ומודרני עם מייבש שיער.

במהלך שהותם, האורחים יכולים להירגע במרכז הבריאות של המלון, המציע סאונה, בריכת ספא, חדר כושר ומכון עיסוי.

מלון רדיסון בלו צנטרום ורשה מארח את מסעדת Ogrodowa, בה מוגש מזנון ארוחת הבוקר, ואת מסעדת Ferdy’s@, המגישה מאכלים מהמטבח הפולני והבינלאומי. בר הלובי מגיש קפה, עוגות ומתאבנים פולניים קלאסיים.

הכתובת :מלון רדיסון בלו סנטר : ul. Grzybowska 24, Sródmiescie, 00-132 Warsaw, Poland

רדיסון בלו ורשה מיקום 1.2 ק”מ מהמרכז

רדיסון בלו ורשה 

 

וידאו של המלון

    One Comment

    אמיר

    October 17, 2018

    מלון מעולה היינו שם 3 לילות על על רדיסון בלו ורשה

    Reply

    Leave a reply

    ×