בעת ביקור ברומניה בוקרשט, בחירת מלון במיקום מרכזי הוא ההימור הטוב ביותר שלך אם אתה רוצה להיות קרוב לאטרקציות המרכזיות ואת העיר העתיקה היפה. בדרך כלל מלונות באזור מרכזי הם יקרים במיוחד בגלל המיקום העיקרי שלהם אבל זה לא אומר שאתה לא יכול למצוא כמה אפשרויות זולות! בשביל זה אנחנו כאן….

וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לדבר היום: המלונות הזולים הטובים ביותר בבוקרשט כי הם במיקום מרכזי ועדיין מציעים איכות מעולה עבור הכסף, כך שתוכל ליהנות באת השהייה בעיר הבירה של רומניה.

יש דבר אחד שיש לזכור: אם כי המחירים משתנים בהתבסס על סיבות רבות כמו עונה וזמנים במהלך השבוע, אני לא יכול לתת לך את המחיר המדויק של בתי מלון אלה, כך תצטרך לבדוק לעצמך. עם זאת, אתה מקבל את העסקאות הטובות ביותר האפשרי מן המלונות הזולים ביותר במרכז העיר בוקרשט.

אז בלי ado נוספת, בואו לבדוק את המלונות הזולים ביותר בבוקרשט כי הם קרובים למרכז העיר!

מלון ליעד Liad Hotel

המלון הזול ביותר ברשימה שלנו (אלא אם כן כמה עסקאות מיוחדות ללכת לחיות עבור אחרים), מלון ליאד הוא לא המלון היפה ביותר שתבקר אבל מלון ליעד בוקרשט ממוקם באזור ממש טוב, רק כמה דקות של הליכה מאזור Universitate ופחות מ 10 דקות הליכה מן העיר העתיקה.

אז, כן, אתה כנראה לבלות קצת זמן במלון בכל מקרה. וכשאתה עושה, המיטה תהיה נוחה, החדר יהיה נקי – וזה כל מה שחשוב. לחסוך קצת כסף כאן ולבלות!

ניתן להזמין את השהייה במלון ליעד על ידי לחיצה כאן.

 

 

 

 

מלון איביס ארמון הפרלמנט

 

מלון Ibis ממוקם ליד ארמון הפרלמנט. זה ממש ממש מעבר לרחוב הפרלמט הרומני, עם חדרים רבים המציעים נוף של בניין הפרלמנט הענק של בוקרשט.

מלבד המיקום הפרמיום, המלון מודרני ונראה נהדר, מציע שהייה באיכות גבוהה, לא משנה כמה ימים אתה בוחר לבלות שם. ואם אתה בוחר את המלון הזה, עליך לבחור את ארוחת הבוקר אופציונלית כמו גם מאז זה טעים לחלוטין!

הזמינו את השהייה במלון איביס פאלאס של הפרלמנט כאן  

 
   

 עוד מלון נהדר שאנו ממליצים

   
מלון נובוטל בוקרשט  
 
מלון נובוטל בוקרשט ממוקם במיקום מעולה, אך באזור שקט, נמצא במרחק של דקות ספורות בלבד (הליכה!) ממרבית האטרקציות בעיר, כולל העיר העתיקה, פארק Cismigiu, המוזיאון הלאומי לאמנות ועוד. יותר.   זה גם מלון 4 כוכבים, כלומר אתה מקבל שירותים פרמיה וחדר גדול ויפה מדי, כל במחיר נהדר. אתה פשוט לא יכול להתעלם מזה!