מלון שרתון בטומי

לחץ לפרטים נוספים

פרטים

מלון שרתון בטומי

Sheraton Batumi Hotel

מלון שרתון באטומי הוא מלון 5 כוכבים, ממוקם במרכז העיר באטומי, במרחק של 200 מ’ מחוף הים השחור, ומציע אזור ספא עם בריכת שחיה מקורה ובריכת שחיה חיצונית.

כל החדרים מרווחים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, עיצוב אופנתי ומודרני, וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה ומקלחת.

 

המלון מגיש מדי יום מזנון ארוחת בוקר במסעדת Sunflower בה תוכלו גם לסעוד בכל שעות היום, המציעה את מיטב המאכלים מהמטבח הגאורגי, מנות בינלאומיות ומבחר סוגי יין, הכוללים בעיקר מותגים מקומיים.

בקומה ה-20 של המלון תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה מהבר-מסעדה 360 Sky שהינו בר המסעדה היחיד הממוקם במלון ומציע נוף פנורמי של 360 מעלות. המסעדה מציעה קוקטיילים נהדרים, יינות גאורגיים משובחים ומנות קטנות מעולות מהטרקלין או מתפריט גריל נרחב. במהלך עונת הקיץ, תוכלו ליהנות ממיצים טריים, משקאות מרעננים ומגוון מאכלים מבר הטרקלין Jasmine שליד הבריכה, הממוקם בלב שדרת באטומי, בסמוך לבריכת השחייה החיצונית של המלון.

מקום האירוח נמצא במרחק של 300 מ’ מהאוניברסיטה הלאומית באטומי, במרחק של 800 מ’ מגן החיות בבאטומי ובמרחק של שני ק”מ מתיאטרון הדרמה בבאטומי.

דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה יכול לארגן שירות הסעות לנמל באטומי. תחנת הרכבת של באטומי נמצאת במרחק של שלושה ק”מ, ונמל התעופה הבינלאומי של באטומי נמצא במרחק של 7 ק”מ ממקום האירוח.

תגובות נבחרות

 
  • אהבנו את הבריכה
  • מסעדת הבית מצויינת
  • צוות אדיב
  • מיקום נהדר
  • אהבו את החוף
  • החדרים מרווחים

חוות דעת

מלון ברמה גבוהה , השירות בקבלה היה מהיר ויעיל , חדרים מרווחים , אוכל מצויין , אמנם החדר שלנו היה בלי נוף ופנה לגג של איזה בניין , למרות שביקשנו חדר עם נוף לים אך לא היינו הרבה בחדר כך שזה לא נורא. הייתה לנו…

מדהים!

ביקרנו בסוף יוני ל4 לילות. מלון מדהים עם תודעת שירות ברמה הכי גבוה. אחרי הרום סרוויס הבגדים שהיו זרוקים קופלו, והנעליים סודרו, ממליץ בחום, רמה שאין בארץ. ממליץ גם על המסעדה בקומה ה-20-..

Booking.com

כתובת מלון שרתון בטומי

Leave a reply

×