מלון נובטל בוקרשט סיטי סנטר Novotel Bucharest City Centre

לחץ לפרטים נוספים

פרטים

נובטל בוקרשט

מלון נובטל בוקרשט סיטי סנטר

Novotel Bucharest City Centre

מלון נובוטל סיטי סנטר  ממוקם בלב בוקרשט וכולל קזינו וג’קוזי. כמו כן כולל טראסה בגג, סאונה ובריכה פנימית.

מלון נובוטל סיטי סנטר מציע לאורחים אירוח טרנדי וכולל בין היתר מועדון כושר במקום, קומת מנהלים וסאונה טורקית. הנופשים של המלון יכולים ליהנות משירות אקספרס צ’ק אין/צ’ק אאוט, קבלה הזמינה במהלך כל היום וכל הלילה וחדר פגישות.

החדרים טרנדיים ומודרני, מרוהטים היטב וכוללים מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכל חדר ישנה פינת קפה בה תוכלו להכין לעצמכם משקה חם בשקט ובשלווה.

המסעדה המתוחכמת של המקום מגישה ארוחת בוקר מידי יום באווירה נעימה בקרבת החדרים וכל מה שיש למלון להציע. בכל ערב תוכלו להתרווח בבר המודרני שבמקום. לנוחיותם של המבקרים, ניתן למצוא גם שלל רחב של בתי קפה ומסעדות באזור המלון.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בוקרשט, לדוגמא University of Bucharest, במרחק של הליכה קצר ממנו. בנוסף, מספק גישה קלה לתחבורה ציבורית ונמצא רק עשר דקות הליכה מתחנת Universitate Metro Station.

מה אורחים הכי אהבו:

”-חדר מודרני, נקי ומתוחזק היטב. -מיקום מעולה, מרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה.”
”מיקום מרכזי רמת מתקנים גבוהה מאוד ארוחת בוקר עשירה מאוד”
”פקידי הקבלה נהדרים, סבלניים ועוזרים בכל פרט. המלון ממוקם במרכז וקרוב למקומות הבילוי ולאתרים ההיסטוריים. החדר מעוצב בטוב טעם, מרווח ונקי. האינטרנט מצוין.”
”הגענו משפחה שלמה כ 12 נפשות למקום מה שיצר בלבול גמור אצל הפקידה שהיתה כנראה חדשה אז מבחינת הצוות בצייק אין היה בלאגן רציני אבל לא רק… אין אופציה לתוספת מגבות כנראה שצריך להביא מהבית 🙂 חוץ מזה ארוחת הבוקר נפלאה במקום מקורה ואופצייה לאכול במרפסת למעשנים החדר נוח ומרווח בסך הכל חוויה טובה .”
”ארוחת בוקר מאוד נחמדה, מיקום מצוין ובית מלון עם אווירה מאוד טובה וכל מה שרק צריך. בלובי אפשר לשבת לשתות יינות מאוד מיוחדים. לסיכום מאוד ממליץ.”
”מיקום המלון מצויין!!! קרוב לרוב האתרים, לעיר העתיקה, למסעדות מצויינות השרות בקבלה היה נהדר, החדר נקי ,”
”ארוחת בוקר סבירה בהחלט חדרים מעט קטנים המיקום גולת הכותרת 5 דקות מהעיר העתיקה”
”הצוות במלון היה מדהים נחמדים ורוצים לעזור , חדרים יחסית גדולים מהסטנדרט היינו זוג +ילדה +תינוקת והיה בסדר לא אכלנו במלון , מיקום מאוד מרכזי אפשר ללכת ברגל לעיר העתיקה.”

וידאו של המלון

Leave a reply

×