מלון נובוטל ורשה פולין

לחץ לפרטים נוספים

פרטים

נובוטל ורשה

מלון נובוטל ורשה Novotel Warszawa Centrum

מלון נובוטל ורשה צנטרום (Novotel Warszawa Centrum) בדירוג של 4 כוכבים ומראה מודרני מציע נוף פנורמי של ורשה, וממוקם במרכז העיר במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית. המלון מגיש ארוחת בוקר מגוונת. אינטרנט אלחוטי זמין בכל רחבי המלון. כל האזורים הנם ללא עישון.

החדרים הממוזגים במלון נובטל ורשה כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אמצעים להכנת תה וקפה וכספת. ישנו מיני בר בתשלום נוסף.החדרים כוללים גם פינת עבודה וכורסאות או ספה. כולם כוללים חדר רחצה מרווח עם אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער.

בר-המסעדה NOVO2 הממוזג מגיש מנות בינלאומיות ומגוון רחב של משקאות. הצוות בדלפק הקבלה זמין לרשותכם 24 שעות ביממה. המלון מציע גם מרכז בריאות עם סאונה ומבחר רחב של ציוד כושר. מרכז הבריאות נמצא בקומה העליונה, שם יכולים האורחים ליהנות מנוף פנורמי מרהיב של עיר הבירה הפולנית.

מלון נובטל ורשה ממוקם מול ארמון התרבות והמדע. האורחים יכולים ליהנות מקישורי תחבורה טובים, כשתחנת המטרו צנטרום (Centrum) ותחנות אוטובוס וחשמלית רבות נמצאות במרחק צעדים ספורים בלבד מהמלון.

מלון נובטל ורשה מציע אינטרנט אלחוטי חינם ומשקיף אל עבר הנוף היפיפה של העיר.

המלון מציע אירוח ברמה של 4 כוכבים וכולל שרות חדרים 24 שעות, חדרי דיונים ומערכת צ’ק אין אקספרס. עבור נופשים המגיעים עם רכב, המלון מכיל בין השאר חניה ציבורית.

כל חדרי המלון נוחים מאוד ומגיעים בין השאר עם מיני בר, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בחדרים וכספת בחדר. כל החדרים ממוזגים וכוללים שולחן כתיבה וטלפון. מהחדרים נשקף נוף משגע של העיר.

במלון תוכלו ליהנות מגוון אופציות לסעודה ובילוי, כולל מסעדת Novo2 restaurant and bar ובר Novo Square Bar. בנוסף, המבקרים יכולים ליהנות משלל הברים ובתי הקפה ששוכנים בקרבת המלון.

המלון נמצא במרחק קצר של 5 דקות הליכה מCentrum Metro Station, המיקום האידאלי מאפשר גישה נוחה לשאר האזורים של העיר ורשה. מגוון חנויות המעצבים המובילות ממוקמות באזור.

כתובת מלון נובטל  Ulica Marszalkowska 94/98, סרודמיצה, ורשה, פולין

וידאו של המלון

Leave a reply

×