מלון בריסטול ברלין Hotel Bristol Berlin

Kurfürstendamm 27, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 Berlin, Germany
לחץ לפרטים נוספים

פרטים

  מלון בריסטול ברלין הינו מלון 5 כוכבים הממוקם בשדרת קורפורסטנדאם (Kurfürstendamm).

אטרקציות סמוכות כוללות את כנסיית הזיכרון על שם הקייזר וילהלם (Kaiser Wilhelm Memorial Church), כיכר סאביני (Savigny Square) תאטרון דס ווסטנס (Theater des Westens), קניון הקונספט ביקיני ברלין (BIKINI Berlin) והמוזיאון האינטראקטיבי הסיפור של ברלין (The Story of Berlin). האטרקציות למשפחות כוללות את גן החיות והאקווריום הסמוך, והפארק הגדול ביותר בברלין, טירגארטן (Tiergarten) נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון.

שרלוטנבורג-וימרסדורף, בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בשופינג, תחבורה ציבורית נוחה וסיורים באתרי תיירות. 

 המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים וחניון מקורה תת קרקעי בסמוך. החדרים והסוויטות במלון משתרעים על פני מספר קומות עיקריות ובמגדל בן 11 קומות, וכולם מעוצבים בשילוב אפנתי של קלאסי ומודרני עם חלונות אטומים לרעש שאפשר להטות.

אזור הבריאות בסגנון רומי-יווני כולל בריכה מחוממת שאורכה 18 מטרים, סאונה, תא אינפרא-אדום, חדר אדים עם בריכת מים עמוקים קרים ובר בריכה המגיש משקאות וחטיפים קלים. אתם מוזמנים ליהנות ממשקאות המרטיני העונתיים הטובים ביותר בבר Bristol או להתפנק ב-Bristol Café.

תוכלו ליהנות מהקרפ סוזט האגדיים המוגשים בלהבות לשולחנכם במסעדת Bristol Grill האהובה, המגישה מאכלים מסורתיים ממטבח גרמני-צרפתי עם טוויסט מודרני מדי פעם.

וידאו של המלון

Leave a reply

×